Шановні покупці!
Повернення придбаних в інтернет-магазині STRUNY.UA товарів, здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів" (14 днів після дня покупки товару).
У разі повернення замовлень, які були доставлені кур'єром "Нова Пошта", а також на склад "Нової Пошти", повернення коштів здійснюються на IBAN рахунок клієнта.
Повернення коштів здійснюється по можливості в день отримання повернення нашим складом (але не пізніше 3-х банківських днів).
У разі повернення товару згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів", Вам необхідно:
1) зв'язатися з нами будь-яким зручним способом (телефон, месенджер, e-mail)
2) вислати на електронну пошту (info@struny.com.ua) заповнену Заяву на повернення товару (складається у довільній формі покупцем), а також копії Паспорта (1,2,3,4 сторінки), Ідентифікаційного коду (власника рахунку) - якщо сума замовлення більше 15000 гривень. В темі листа вкажіть номер замовлення, який повертаєте.
Звертаємо Вашу увагу, процедура повернення може бути почата тільки при наявності всіх зазначених документів!
3) Всі дані для заповнення декларації будуть вказані у відповіді на лист c заявою на повернення.
Заява складається у довільній формі. У заяві необхідно вказати:
причину повернення
повну вартість товару
номер замовлення
номер товарно-транспортної накладної
банківські реквізити
Звертаємо Вашу увагу, що повернення грошей за товари можливий тільки банківським переказом на IBAN рахунок фізичної особи. Ми не зможемо отримати Ваше повернення при наявності послуги "наложений платіж" (товари перевіряються фахівцем складу, а не кур'єром).
При поверненні / обміні товарів належної якості витрати клієнта на доставку не компенсуються.
Продавець в праві в 14-денний термін з моменту отримання Товару від Покупця з доданим Бланком Повернення перевірити комплектацію та працездатність Товару і організувати повернення грошових коштів Покупцю згідно з інформацією наданою в Бланке Повернення.